joi, 19 noiembrie 2020

Wayseer Song: "All that Love Can Do" - SNEAK PEEK

Cântec demo dur de Wayseer de Garret John, „All that Love Can Do” SNEAK PEEK - Mulțumesc tuturor posturilor Wayseers.org, Facebook și Twitter care au răspuns: „De ce simți că are nevoie cea mai mare lume?” Acest cântec este pentru tine ... Versurile de mai jos: Chemarea tuturor sufletelor - În seara asta aprindem - modul în care - Nu bani, nu știință, nu influență politică Poate remedia mizeria în care ne aflăm Îmi pot da seama de rahatul ăsta Ascultă dragă, ai pierdut ideea. Crezi că ai reușit Dar ai aruncat gunoiul. Ei bine, noroc dur Renunta Nu vei ajunge niciodată suficient Pentru a satisface durerile foamei Să ratifice aceste obiective ale ego-ului Nu va fi niciodată suficient Nu voi vedea niciodată suficient Nu voi găsi niciodată ce a conceput iubirea Pentru că tot ce am Este inima mea dar nimic nu se schimbă Până să recunoști Toată dragostea pentru tine - Toată dragostea pentru tine - Și tot ce poate face dragostea - tot ce poate face dragostea - Chemarea tuturor sufletelor - Marea Schimbare - în curs. Am o mică schimbare pentru tine O să - hrănești pe cei flămânzi Voi vindeca orbii Știi că văd lumina din tine Știi că sunt chiar lângă tine dar bifează Timpul s-a terminat Nu crezi că ne-am săturat Dintre toate jocurile de putere Și toate nenorocitele scopuri egoiste Dar acum ajungem în sfârșit la asta acum mergem supersonic Acum vom găsi ce a conceput dragostea Pentru că tot ce am Este inima mea dar nimic nu se schimbă Până să recunoști Toată dragostea pentru tine - Toată dragostea pentru tine - Și tot ce poate face dragostea - tot ce poate face dragostea - Chemarea tuturor sufletelor - astă seară. Tu - si eu - Cu dragoste - Poate fi - si tu - si eu - cu dragoste - poti vedea - Toată dragostea pentru tine - Toată dragostea pentru tine - Și tot ce poate face dragostea - Tot ce poate face dragostea - Cu toată dragostea pentru tine - Toată dragostea pentru tine - Și tot ce poate face dragostea - Tot ce poate face dragostea - Cu toată dragostea pentru tine - Toată dragostea pentru tine - Și tot ce poate face dragostea - Tot ce poate face dragostea - Mulțumim lui Tim, Heather, John, Ava, Buzz, Dave și Bricks pentru ajutorul acordat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu