miercuri, 10 noiembrie 2021

"întrebați întotdeauna: Qui Bono? (Cine beneficiază?)"

Întrebare de bun simț: "ÎN ÎNTREAGA ISTORIE A OMENIRII NU A EXISTAT NICIODATĂ O ELITĂ POLITICĂ SINCER PREOCUPATĂ DE BUNĂSTAREA OAMENILOR OBIȘNUIȚI. Ce ne face pe oricine dintre noi să credem că acum este diferit?" Discurs impactant al Christinei Andersen (Germania) - de luat aminte pentru orice om care se consideră liber și inteligent. "întrebați întotdeauna: Qui Bono? (Cine beneficiază?)" "În ceea ce mă privește, NU VOI FI VACCINATĂ CU NIMIC, care nu a fost verificat și testat corespunzător ȘI CARE NU A DEMONSTRAT NICIO DOVADĂ ȘTIINȚIFICĂ SOLIDĂ că beneficiile sunt mai mari decât boala în sine și POSIBILELE EFECTE SECUNDARE PE TERMEN LUNG, despre care PÂNĂ ÎN ZIUA DE AZI NU ȘTIM NIMIC." "NU VOI FI REDUSĂ LA UN COBAI VACCINÂNDU-MĂ cu un medicament EXPERIMENTAL" "și CU SIGURANȚĂ NU MĂ VOI VACCINA PENTRU CĂ GUVERNUL MEU ÎMI SPUNE SĂ O FAC și îmi promite libertatea,... NIMENI NU ÎMI ACORDĂ LIBERTATEA, PENTRU CĂ SUNT O PERSOANĂ LIBERĂ!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu