miercuri, 20 octombrie 2021

MA VOI INTOARCE Goombay Dance Band - I Will Return

MA VOI INTOARCE Bătrâne, ochii tăi arată atât de triști în seara asta, Căutând peste mare. Singur pe insula ta, fără șanse de zbor Zile singuratice, nopți singuratice .. Urmarit de nativi si inghitit de frica Mă îndepărtez de lume Într-o zi mă duc acasă, este prea greu de suportat, Oh, Doamne, da, jur ! Mă voi întoarce, inima îmi arde, În siguranță în această țară nu voi fi, Pierdut în visele mele, nu am știut niciodată ce înseamnă, Să mă regăsesc și să fiu liber. Anii trecând și mi-am trăit drumul, Dar m-am simțit singuratic și trist Cineva cu care să vorbesc ,mergem departe în creierul meu În fiecare noapte, în fiecare zi. Destinația mea s-a împlinit la sfârșit, Un prieten atât de credincios și binecuvântat. Binecuvântez corabia pe care a trimis-o un înger, Mergem acasă, vechiul meu prieten.
Mă voi întoarce, inima mea arde, Nu voi fi în siguranță în țara asta. Pierdut în visele mele, nu am știut niciodată ce înseamnă Să mă regăsesc și să fiu liber. Atât de departe acum și încă atât de aproape, Toate aceste reflecții aduc lacrimi. Mă voi întoarce, inima mea arde, Nu voi fi în siguranță în țara asta. Pierdut în visele mele, nu am știut niciodată ce înseamnă Să mă regăsesc și să fiu liber.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu